Workshop – Fraudarea fondurilor naționale și europene: o abordare penală și administrativă

Freedom House România organizează vineri, 24 mai 2013, cel de-al doilea eveniment al proiectului dedicat combaterii fraudei din achiziții publice. 

Workshop-ul va defini cât mai precis curricula pentru viitoarele 14 seminarii care se vor desfășura în toate cele opt regiuni ale țării. Seminariile constituie partea aplicată a proiectului și vor reuni un total de peste 500 judecători, procurori și ofițeri operativi. 

Agenda evenimentului cuprinde prezentarea regulilor europene în materia achizițiilor publice, dezbateri despre metodele de fraudare a fondurilor naționale și europene, precum și abordări administrative și penale ale procedurilor de achiziție publică. Vorbitorii vor fi reprezentanți ai Directoratului General pentru Afaceri Interne (DG Market), experți din Italia, Germania și Franța, precum și reprezentanți ai instituțiilor partenere.

Persoană de contact:

Cristina Glomnicu – Coordonator proiecte, Freedom House România
Adresa: Bd. Ferdinand, 125, sector 2, București
Telefon: 021-253.28.38
Mobil: 0731.909.907
E-mail: [email protected] / www.freedomhouse.ro/ISEC

Conferinţă organizată de către Fundaţia Freedom House România, Ministerul Justiţiei, Consiliul Superior al Magistraturii, Ministerul Public, Direcţia Naţională Anticorupţie, Institutul Naţional al Magistraturii, Direcţia de Investigare a Fraudelor din cadrul IGPR, Asociaţia Naţională a Specialiştilor în Achiziţii, Expert Forum, Asociaţia Actori Europeni (EurActiv.ro şi EurActiv.com)

în parteneriat cu

Magistrats européens pour la démocratie et les libertés (MEDEL) Franța, Konrad Adenauer Stiftung, Programul Statul de Drept Europa de Sud-Est, Divizia penală şi de graţieri a Ministerului de Justiţie Francez, Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, Agenţia Naţională pentru Integritate, Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor