De la venirea sa pe piaţa românească, în anul 2005, grupul E.ON a construit şi dezvoltat o strânsă relaţie de colaborare cu presa din cele 20 de judeţe în care activează.
Este vorba despre sute de instituţii media, de la presa online şi până la posturi de radio şi televiziune de interes local sau naţional, care joacă de multe ori un rol esenţial în dialogul dintre companie şi consumatorii noştri.
Suntem convinşi că, în pofida vremurilor dificile, în România există şi se mai poate face presă de calitate, fidelă valorilor reprezentate de echidistanţă, obiectivitate şi profesionalism. O vedem în activitatea noastră de zi cu zi şi o demonstrează din plin această prestigioasă competiţie pe care am decis să o susţinem din dorinţa de a contribui la viitorul unei prese formate din profesionişti talentaţi şi dedicaţi meseriei lor.
Grupul E.ON susţine an de an numeroase proiecte care răspund nevoilor comunităţilor locale, accentul fiind pus pe iniţiativele din domeniile educaţiei, culturii şi medical.
Toate aceste proiecte sunt concentrate pe ideea de a se construi un viitor mai bun pentru tânăra generaţie, astfel că alăturarea E.ON în calitate de susţinător al competiţiei ”Tânărul jurnalist al anului” a fost firească şi sperăm să devină una cu tradiţie.
George Solomon,
Director Comunicare și Corporate Affairs – E.ON România