Gândit și construit pentru a relaxa traficul, pasajul subteran al Craiovei se oprește fix în mijlocul celei mai aglomerate intersecții din oraș, ratându-și scopul. Municipalitatea discuta deja de acum cinci ani să construiască încă un pasaj în continuarea celui existent, care să preia traficul din intersecția de pe Calea București, lângă Universitatea din Craiova, dar niciun document nu indică însă ceva concret. Construit cu bani europeni și inaugurat în 2013, în 2019, pasajul începe să prezinte și fisuri.
- Pasajul subteran al Craiovei a atras 43 de milioane de lei, fonduri europene.
- Cu toate că termenul de execuție era de 28 de luni, constructorul MITLIV a finalizat înainte de termen construcția și a predat-o Primăriei Craiova, în calitate de beneficiar al proiectului cu fonduri europene.
- După inaugurarea pasajului au apărut inconvenientele: iluminatul se întrerupea adesea în pasaj, iar tirurile care greșeau drumul rămâneau blocate la intrarea…